Uppvisning

dagen började ju inte så bra, vaknade halv 12 över att någon ringde hem, men jag orkade inte gå upp och svara, väntade liksom på att någon annan skulle svara, men ingen gjorde det så jag trodde att jag var ensam hemma, telefonen ringer igen och jag pallar inte svara. Men jag blir ju så jävla nyfiken så jag måste ju se vem det var som ringde, så jag gick upp, kollade på vem det var, såg att det var johanna som hade ringt. Blev asförbannad. Gick till mammas och pappas säng för att kolla om det var någon hemma, och då ser jag att pappa ligger där. Och fan va förbannad jag blev,  det var hans fel nu att jag hade vaknat av telefon, För ifall han hade vart uppe, då hade jag inte behövt höra så många signaler av telefonen och då hade jag inte vaknat, utan hade fortsatt att sova, jävla gubbe. (jag vet, jag överreagerar) men det dumma är att, när mamma är bortrest då passar ju pappa på att sova medans han kan, så jag förstår ju honom, men jävla gubbe iaf!

Sen nu till det roliga!
Ungefär kl halv 5 åkte jag till Malle, vi skulle fira hennes födelsedag och vårt Sm silver! (antar jag) och efteråt skulle vi till hennes pappas jobbarkompisars fest och ha ett litet uppträdande för dom! Det gick asbra och det var riktigt roligt! Tack för en fin kväll excaliburs!

Igår så hittade jag en bikini! helt otroligt! jag hittar aldrig något men nu äntligen hittade jag en som jag faktiskt blev ganska nöjd med! , det är nästan som en Bh bikini fast med lite veckat i mitten och så går inte banden som en vanlig Bh, utan upp runt halsen! Den är askön, köpt den på New yorker såklart! älskar den affären, och den kommer ju från Tyskland, halå! BÄST

Mina ögon är jättetorra, Linsandvänding får nog bli lite mindre snart. och glasögonanvändning större! får skärpa mig ifall jag ska fortsätta ha linser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0