Tisdag

Skolan är för jävligt tråkigt idag, fast fan det är 2 veckor kvar tills vi slutar.
Sitter på svenska lektion nu och vi ska skriva om minnen från 7:an och 8:an. Hur fan ska man kunna komma ihåg det? hur man blev tvingad att skriva prov och plugga och gå på lektioner. Det är det enda jag komer ihåg från den här jävla skolan.

Jag försov mig idag, Pappa väckte mig kl 8:a som han skulle göra, men jag somnade om såklart. Vaknade kl 9 av att mamma ringde. Jag skulle åka till skolan om en halvtimme. Kul
Jag slängde mig upp och sminkade mig på 10 min, fixade håret och satte mig och käkade. Jag blev inte klar förrän på 45 min
Ja kom försent till första lektionen men det sket jag i. och tydligen gjorde läraren det också.
 
Så nu sitter jag här och försöker skriva en massa minnen, men det går inte.
Allt har gått ur ur huvet
Visst i gymnasiet kommer jag att sakna vissa människor, men inte alla. Verkligen inte alla.
Klassen just nu håller totalt på att glida isär.
Vilket inte är roligt. Men efter tre år tillsammans så tål man inte med varandra längre.
Så hejdå 9c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0