"Syskonkärlek"

Jag har gråtit, fyfan va jag har gråtit, hysteriskt. Det här är verkligen inte likt mig
Jag har precis läst ut en bok jag började läsa idag. När jag hade läst dom första meningarna så var jag fast. Jag kunde inte sluta läsa.
nu gråter jag igen, Alltså fyfan vad den var bra, sträckläste i 5 timmar sen fick jag lov att gå på träningen, läste på bussen in och sen emellanåt under träningen. läste sen på vägen hem och sen satt jag vid köksbordet och bara grät. Jag visste att boken snart skulle ta slut, så jag bara grät. Den var underbart bra, jag lovar!
Jag tror jag ska läsa om den snart igen, på sommarlovet tror jag! när jag kanske har lite tid.
Jag är nästan tom på ord, jag vet inte vart jag ska ta vägen, Den var så sjukt jävla bra.  

Jag vet inte vad jag vill längre, med cheerleadingen menar jag. Jag vill absolut inte sluta, men jag orkar inte träna heller, dom gör det inte roligt. Det här var första träningen med det nya laget, och jag kände mig inte välkommen på något vis, jag kände att det här inte passade mig. Nästa vecka börjar fys träningarna och jag längtar inte direkt, det känns som om jag kommer kämpa hårt som fan men endå inte få bättre kondition, jag hatar det. Jag kan inte få bättre kondition, det går bara inte!

Nu är det sån jävla dålig stämning hos mig, haha. Jag är arg, men samtidigt glad. Så var snälla mot mig imorrn, jag tror jag behöver det.

Jag kom på en sak, jag tycker mitt liv är så jävla tråkigt, så uppgjort på någe vis. Varenda dag är som den brukar vara.
Men, endå så har jag ett ganska späckat schema och jag åker utomlands ohc jag får träffa nya människor och ja, hela kittet liksom. Men jag är liksom inte tillfredställd, om ni förstår. Jag är inte otroligt lycklig, jag är bara... Normalt lycklig.
äh fan, jag vet inte vad jag babblar om. Det går inte att skriva ner, endast jag fattar hur jag känner!
Det blir nog så mycket bättre när jag får träffa Anna igen och jag åker ner till Gbg och går på Liseberg och hoppas jag träffar på den snygga Josefine från den härliga staden gbg!
Vi får se hur allt bli, jag orkar inte och jag vill inte hoppas för mycket!  Man ser ju hur det gick för mig och alla andra th fans den 3 april. Åt helvete rent enkelt.
Nu måste jag sova, Puss

image28
 Elin, jag, Freya
De tre små grisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0