Söndag, och jag är hemma

Det här var en sjutk rolig resa, utan föräldrar. Det här var det bästa gänget man kunde åka med så tack till:
Rebecka, Louise, Elin, Freya, Elin, Emelie, Mikaela. Fyfan vad det här har varit roligt. Något som jag definitivt kommer göra om.

Jag tror jag har gått och blivit kär i en Estländare, haha. Älskar hans leende, så jävla charmigt!
Det blev mycket tårar kan jag ju säga. Så sorgligt att åka ifrån alla. Hon som vi bodde hos, Liis, älskar dig va! och herregud va ni är snälla hela bunten. jag längtar tills ni kommer till sverige i höst. Jag ska ta emot estländare då minsann.

Bilder och en hel filmrulle kommer sen. Jag och freya ska nämligen sätta ihop en film med lite bilder och filmsnuttar i från Estland.
Men nu måste jag gå och plugga. Har liksom ett stort prov imorrn. Jag hatar dig Annika, hur fan kan du tro att vi ska plugga i Estland?, hur jävla dum får man vara?
Jaja, nu ska jag motvilligt gå och plugga
chiao!
och jag säger bara:
Vitt vin och lycka till!
(ni som har vart i Estland förstår vad jag menar)

image26


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur jävla dum är du om du tror att du skulle hinna

2008-05-19 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0