seeegt

SEG jävla dag.
Bara skola och sen åkte jag hem till Elin och kolla på söndagens avsnitt av one three hill, sen så Hoppade vi studsmatta med lilla Casper (inte högt då) 
Efter det så åkte jag och Elin upp till affärn och köpte bullar! Vi åkte hem till freya och åt dom, sen så gjorde jag något som jag är riktigt stolt över! Vi allihopa var ute och sprang en jävligt lång runda! det var Jobbigt  
det var tur att man kunde ta moppen hem sen, fyfan vad jag blev trött. Men jag har som mål att få en finare kropp till Sommaren nu. Jag har insett att jag inte kan ha bikini. Avskyr min kropp. Jag ska seriöst gå i dykardräkt och bada i!
jag har oxå bestämt mig för att jag ska gå och lägga mig tidigare varje kväll, för jag vill inte ha påsar under ögonen. Nej! jag ska sköta om min kropp, Jag ska ha tillbaka min kropp som jag hade i 7:an, brun och liten rumpa och fina ben. Ge mig!

så inge mer dator för min del nu, bara ladda in lite bilder på bdb sen är jag klar. hoppas jag!
image21
Und wilkommen zurück Bill Kaulitz!
vi har saknat dig och din röst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0