Onsdag

Det är vell ungefär 7skoldagar kvar nu, Jag vet att jag borde ta vara på den tiden som är kvar, men jag orkar bara inte.

Den här dagen blir en lång jävulsk dag, och ett minus att jag måste verkligen gå på alla lektioner idag. Ett helvete är skolan

Mamma gjorde mig lite glad imorse iaf, Jag kanske får lite jobb där hos henne! på hennes jobb alltså.
Jag ligger så mycket minus nu med pengar, jag har inte alls mycket och ändå köper jag nya kläder och skit hela tiden. Det får bli ändring på det nu!
nu måste jag kila till skolan, missade första lektionen, men det är bara skit, den behöver jag inte gå på.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

vad ska du få jobba med?

2008-05-28 @ 17:14:32
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0