Måndag

Den har kommit, den har kommit! jag och freya ska upp och hämta dom snart, De har kommit! <3 nu får jag bara hoppas på en sak till ioförsig. Hoppas hoppas
(väntar på att freya ska ringa och be mig att möta henne vid affärn, ih!)

Jag hade ju prov idag, det gick vell sämst antar jag, men ett G blir det nog. Satt och pluggade på hela min lunch, 2 ½ timme, inte roligt. Något bra resultat för det borde jag vell få.
Hade oxå nationella muntligt prov i Engelska idag oxå, det gick skitbra! och det var asenkelt, så jag är glad för det iaf!

Jag har ätit för mycket godis idag oxå,
Det finns inget jag kan göra för att få fina långa ben, jag har mina mammas ben helt enkelt, korta och tjocka. Så varför inte lägga på lite mer på låren? jag orkar inte bry mig längre, jag ser ut som jag gör, get it!
Bay, ska fortsätta kolla på lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0