Lördag

Idag har jag haft ont i huvet, och mera ont i huvet.
Gick upp kvart i 1 och ville bara sova mer, men saker måste göras idag. Jag gick upp satte mig och började äta frukost och sen ringde jag freya, hon hann vara med mig i 2 timmar och fixa en video sen drog hon hem.
Efter det ringde louise mig och hon undrade när vi skulle upp och handla till ikväll. Vi (Jag, louise, rebecka) gick senare upp och handlade. Vi handlade det vi skulle sen så gick vi på promenad och pratade om gårdagen.
Snart ska jag till Janine på avskedspartey. Det ska bli roligt.
Får se om jag lägger ut bilder från Balen snart, men jag tror inte jag hinner nu, dom ligger ute iaf på min bilddagbok
DessBill

check it out!!
nu måste jag dra, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0