Janne = död

Nu ska janne må dåligt. Det är hans tur att må dåligt nu! (Janne, min handledare)
fyfan va lack jag är på honom.

Såhär var det:
Vi måste ta itu med vad vi ska göra tillsammans med klassen (typ klassresa)
Alternativen var: Bio + mat, Minigolf (jannes pensioneriga förslag), Alborgen, Tom tits, osv...
Vi hade röstning i skolan, Det blev Alborgen som vann
Och janne frågade då vilka som kunde ta mer info om det och så frågade han hur vi skulle kunna komma dit?
Jag och flera andra tjejer i klassen sa att vi kunde fråga föräldrarna om skuss. Jag, freya och louise tog på oss ansvaret att kolla upp vilka tider, när det fanns plats, priset osv. Vi gjorde det i fredags. Ringde till Alborgen och frågade om olika saker. 
När vi hade tagit all information så var det bara en sak kvar att fixa, hur ska vi komma dit? vilka föräldrar kan skussa oss dit?
Janne har bil, Roland har bil (8 platser fixade), Henriks pappa kunde ta ungefär 12 st tror jag (då har vi 20 platser fixade. Hur många bilar behövs det till? ungefär 1-2 inte mer. Så vi bad Janne att Skicka ut mail till alla föräldrar och fråga om någon kunde offra sig att skussa. Det var det enda vi bad honom att göra, vi hade ju fixat allt annat med information. Vi bad honom att skicka ut ett mail på fredagen. Så att vi kunde ringa och boka på måndagen.

Han har inte skickat något mail...
jävla gubbe!
Han har ju bestämt sig för att det inte kommer att fungera med Alborgen?, fuck him
Nu har jag bestämt mig iaf att jag och flera tjejer ska åka dit iaf, vi behöver inte janne och roland som följer med. Vi åker själva. Men vi behöver för det skuss dit. Men det kommer vi att fixa, annars får vi lifta/åka buss dit på något sätt. Jag tänker inte spela minigolf och sen sätta mig i stadsparken och kasta frisbye, nej så fan heller! jag åker till Alborgen iaf! så detså.

Janne kan förvänta sig jävligt mycket skäll på måndag!
dra åt * 

Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas det löser sig:D

2008-05-25 @ 11:28:27
URL: http://loviiissaa.blogg.se
Postat av: tess

haha, rätt! screw him ;)

2008-05-25 @ 11:28:46
URL: http://carlssonmedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0