I´m home

Ioförsig har jag varit hemma ganska länge men jag har varit too busy. Kom hem ganska sent i söndags natt så jag pallade verkligen inte början av skolan. Så jag sov och sov och sov och det blev ett mycket trevligt uppvaknande när Elin, freya och rebecka (som jag inte har träffat på fleeeera dagar nu) kom förbi mig när jag fortfarande sov, dom hade nog idrott orientering tror jag. Jag vaknade över att höra deras röster uti hallen och sen Elin som kom springandes mot mig och hoppade upp i Sängen och skakade på mig så att jag skulle vakna. Jag var ju redan vaken, hade det vart min syrra som hade gjorts sådär, då hade jag blitt pissed, men nu var det ju Elin som väckte mig rejält så då var det ganska lugnt. Det första dom frågade (nästan) när dom kom in, var "hur gick det på Sm?"
och ja, jag kanske ska berätta.
Jag tror ingen förstår hur bra det här är, man måste vara äkta cheerleader för att förstå hur bra det här är, det är så sjukt bra och jag är verkligen förvånad. Det gick så jävla bra! vi satte verkligen ALLT! och bäst av allt så slog vi 2 av sveriges största lag. det var bara 1 vi inte slog.. Så placeringen blev alltså:
Vi fick silver!
silver liksom, i ett cheer Sm?! vi är direkt kvalicerade till Em nu! EM?! nej, man kan verkligen inte förstå. det är helt sjukt jävla bra iaf!
Man kan bara älska Excaliburs! <3 kärleken är enorm till tjejerna. Puss
resan började inte direkt så jävla bra, när vi åkte dit på fredagen och skulle sova på natten. Vissa bodde i stugor och vissa bodde i ett stort hus, jag bodde i det stora huset. (vandrarhem bodde vi på) men iaf, på natten när Lisa och nicole skulle gå på toa så lämnade dom stugdörren olåst, (det skulle jag också ha gjort eftersom det var folk där inne som redan sov och palla låsa och sen låsa upp när man kommer tillbaka? det är inte direkt det man tänker på när det är mitt i natten. men ja, när dom kom tillbaka efter dom vart på toa så såg dom en bil och en tjej som stog utanför och vinglade och rökte, hon var jävligt hög. Dom blev ganska rädda då, (halå, det skulle liksom jag oxå ha blivit mitt i natten och det är inge folk ute och det står en kvinna och röker och vinglar utanför deras hus?)  Så dom börjar springa in till deras rum, men guess what, där står en till kvinna och röker och rotar igenom deras saker, de andra sover och har ingen aning om vad som händer i deras rum. Nicole och Lisa springer till Killarnas stuga och knackar på och skriker på att dom behöver hjälp. Men redan då har kvinnan gått ut och tagit mobiler och sådant. Killarna springer efter. Jag vet inte exakt vad som hände men killarna fick tag på kvinnan och ringde polisen, men polisen kom aldrig.  Sen så hade tydligen kvinnan typ ringt till nicoles mobil, men nicole hade inte velat svarat så Marnis (Våran tränare) man pratat med henne, så hon hade tydligen kommit tillbaka med lisas mobil och de andra sakerna. Hon hade tydligen sagt förlåt och grejor oxå, nejmen helt sjukt var det! och De andra vågade ju inte sova i stugan igen, så dom fick byta med några andra. Så dom bodde med oss andra i huset.
Sen dagen efter så blev Malin magsjuk, och jag bodde tillsammans med henne, det var inte direkt så roligt. Och på kvällen sen igen så krånglade en av våra stugor, De hade blivit utelåsta, tillslut så fick dom slå in ett fönster och ta alla grejor och sova inne i huset någonstans. Men helgen har varit SÅ jävla rolig iaf!
Älskar er excaliburs, läängtar tillbaka till Borås med er! <3

Den här dagen bestog iaf av sovande, och blev väckt av mina söta snälla rara underbara vänner. Gjorde mig iordning, gick till skolan, var på 3 lektioner, åkte hem till elin och vi gjorde kladdakaka och så kollade vi på inspelningarna från Valborg och Sm. Riktigt underhållande! ;D Sen så gick freya och jag hem till freya för elin skulle på dans. Och vi tränade på låten vi ska spela i Estland och så plattade jag och fixade freyas hår (det blev NICE) sen så tränade vi på dansen. Och nu sitter jag hemma och har kramp i fingrarna för jag har skrivit så mycket, jag tar in 3 dagars skrivande! visst har jag varit duktig!? pappa ropar på att jag måste äta, och det måste jag faktiskt, jag är hungrig! och jag måste plugga och sitta vid datorn (igen) och tvätta och fixa håret!
Det här blir en rolig men mycket stressad kväll. Har nationella prov imorrn oxå, helvete. Det kommer inte vara SÅ lyckat nej.
Men chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0