haha

Jag går runt med ett leende på läpparna. Fyfan vad det här ska bli roligt
Jag vill berätta men då förstörs hela överaskningen, Åh, det ska bli så jävla roligt att få se era miner, haha
Smider elaka planer*


Skolan idag har vart jävligt tråkigt, (som vanligt) förutom att vi kom på våran "plan" då. Vi är så jävla sköna


Kom nyss hem från bowling med estlandstjejerna. Det gick inte så jävla bra för mig, eller jo, när vi hade slutat med att räkna poäng, då gick det bra, såklart! mycket trevlig kväll! Tack tjejer


ska vell tillbringa min kväll att kolla på andra halvlek i fotboll. Heja Sverige (måste ju bli bättre här nu när det blir så många utomlandsresor med att kolla på fotbollsmatcher i sommar)

sen blir det sova!

ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0