Fullpackad dag

Fick gå upp tidigt i morse, och jag har ont i huvet. Vilket är faktiskt konstigt.
Men jag åkte in till träning åkte hem, firade farfar (grattis!), sitter nu vid datorn en kvart. Och snart måste jag in på en träning igen. sen på kvällen ska jag packa för SM!  fullpackad, javist!  Som tur är behöver jag inte gå upp kl 6 för att göra iordning mig imorrn, bussen går faktiskt inte förrän kvart i 12 tror jag det var, nice! Och jag ska äta åksjuketabletter, hatar att åka buss. Men det går nog bra endå

Jag är faktiskt väldigt taggad nu inför Sm , det kommer gå så sjukt bra ;D (hoppas jag)
nu ska jag in på sista träningen innan Sm, ihh. Bay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0