Fullbokad dag med tuggummin

Jag vaknade idag kl 12, vilket var riktigt skönt, ja har fått sova ostört utan att någon mamma har gått in och sagt att jag måste gå upp. Riktigt härligt!

När dom flesta molnen och solen börjar kika fram lite, då ska jag sätta igång och jobba, alltså klippa gräsmattan och tvätta fönstrena. Det var egentligen det jag skulle ha gjort igår men det blev det inte, såklart!
Mina kompisar kom till mig kl 8 ungefär. Var hemma hos mig och slappade, sen gick vi ut kvart över 11. Gick och hälsade på Erik, pontus och pontus. trevlig kväll var det! Vi har sådan härlig humor!

Nu är det ett stort moln kvar, sen ska jag gå ut och låta mina armar och ben jobba.
ha en bra dag med en massa sol!
Puss

image42


Kommentarer
Postat av: Marie

har ni ingen åkgräsklippare?

2008-05-25 @ 00:53:53
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0