Excaliburs-träning

 Excaliburs träning för första gången vi körde på senior A nivå. Fan va roligt det var, och sjukt kul! och vi var jävligt duktiga!
åh, jag kan fortfarande inte smälta att vi kom 2:a på Sm, helt sjukt! och nästa år så har vi en ny grej med "först i Sverige!" det ska bli så jävla roligt, ifall jag kommer in då. Men det hoppas jag att jag gör!
det känns så jävla sorgligt att excaliburs ska splittras. ALLA håller tummarna på att det blir två senior lag! så att vi inte behöver splittras så mycket!
jag har lite beslutsångest desutom, jag vet inte om jag ska söka in till cheerdance. Jag vet verkligen inte om jag har tid, eller om jag är bra på det. Men på min cheerdance tränare så lät det som om jag var solklar att fortsätta, men man vet ju aldrig. Vad tycker ni som vet och har sett mig dansa cheerdance? Help please

Kommentarer
Postat av: ida-maria

du är skitduktig på cheerdans! tycker absolut du ska fortsätta om du har tid och så ;)

2008-05-09 @ 23:00:18
URL: http://idowlicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0