Estland

heeregud, jag är i Estland. Jag sover i en annan familj hus med en familj som knappt pratar engelska, deras dotter som bor hemma, hon pratar engelska. Men det här är sjukt läskigt. Första Natten sa fick jag hemlängtan direkt, jag trodde jagskulle bli matförgiftad eller att jag skulle bli indränkt i en massa estländska kryp. Huset är hemskt! Fyfan vad jag är glad att jag har Sverige, vi ska vara sa jävla glada.
Flygresan hit gick bra, eller ja, inte bra direkt da kanske. Jag har en riktigt flygrädsla och höjdrädsla. Jag far panik.

Det är sa jävla mycket vi har hunnit med att göra sa jag vet nte riktigt vart jag ska börja.
Men när vi skulle träffa pa vara estlänska tjejor sa skrek vi i var Hyrbil. haha, vi var riktigt nervösa.

Idag har vart en upplevelsekan jag ju säga, jag akte Linbana pa 30 meters höjd och 315 meters längd. sjuuuuukt läskigt!  sen sa hade vi som hinderbanor uppe i luften som var jävligt jobbiga dom med. jag är helt slut. Snart ska vi aka och grilla med nagra andra. I torsdags sa blev vi erbjudna dricka, cigaretter. Men duktiga som vi var sa tog vi inget, eller jo, jag tog 2 bloss, men inge mer.

nu maste jag ga, har mycket att göra, Förklarar bättre sen,
chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0