Estland (lördag)

idag har vi haft sovmorgon för det första, Göran akte och hämtade oss. Vi träffade alla andra vid skolan och sen akte vi in till Tartu. Det var meningen, eller jag och alla andra trodde att vi skulle ga runt och shoppa. Men vi träffade pa varan guide och vi gick runt och kollade pa statyer, kul va?
Nej, det var astrakigt
men vi gick bara runt och gjorde det i 1½ timme. Sen sa gick vi pa lunch och jag fick min efterlänktade Mc donalds! wie
sen gick vi och shoppade, och jag har gjort lyckade köp kan jag ju säga, köpte 4 par örhängen för 80 spänn ungefär,  dom var äkta och asfina, helt sjukt! sen sa köpte jag ett linne, typ festlinne. Jag köpte nya extensions oxa, kostade ungefär 250.Clipsen var redan isatta, sjukt jävla billigt och bra och det är längre än mina andra extensions. Jag är glad! här var det sa jävla billigt att shoppa. ihh, hit ska jag oftare!

Nu är vi hemma i Vönnu igen, sitter här och lanar deras dator, dom har inte alla bosstäver som vi har, men det funkar ju. Om ungefär en halvtimme ska vi till en familj och typ basta och bada och äta vafflor. Ska bli kul

sen efterat, ska jag och Elin med Liis (som vi bor hos) ga ut och parta ( sccchhhh). Vi har ju lovat att vi ska vara nyktra och sadär under resan, men jag tror faktiskt inte att vi kan halla oss ikväll. Far se hur det blir. Jag vill inte ma illa imorrn heller.   

Maste ga och göra mig iordning nu, vi hörs imorrn när jag har kommit hem igen!
Chiao
 

Kommentarer
Postat av: Anna

du, du måste komma ihåg 40 kr om du vill vara med på en present till ledarna, jag vill ha dem på tisdag!

2008-05-18 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0