Dagens bästa: Mamma

Mamma är bäst, jag fick ett sms från henne där det stog

"Hej gumman! Om du vill så har du en tid hos frissan den 30/5 kl 15-17. Är du snäll så kan du få det av mig som en avslutningspresent. Vi kan prata mer ikväll. / Mam"

Alltså jag är sjukt glad! nu behöver jag inte göra balfrisyren själv, Nu får jag det fixat. Desutom så får jag en klippning och en balfrisyr!  Tack mamma! Dagens Bästa: Lätt mamma!

mina mål till Sommaren är att jag ska gå upp 2 kilo, äta bättre och nyttigare, sluta äta så mycket godis, Bli smalare om benen och bli brun!
jag kommer inte lyckas!

jag vill berätta en sak, men då förstör det hela överaskningen. Du kommer att bli chockad iaf. Jag längtar!

Någon som har något tips på bra mat och nyttig mat som är enkel och inte avanserad och alltid finns hemma och inte är äcklig? För just det skulle jag behöva just nu, jag håller på att knarka i mig godis, jag behöver mat istället!

Jag hatar fortfarande pappa för att han har stängt av värmen i huset, det är så jävla kallt här.
Babblar om ingenting igen,


Kommentarer
Postat av: Freja!

jag vill också ha balfrisyyyyr

2008-05-21 @ 18:51:59
URL: http://heja-freja.blogspot.com
Postat av: Marie

Quinnoa är jättegott och nyttigt :)

2008-05-22 @ 08:40:47
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0