Bilder från balen

nu kommer dom då, Bal bilderna

image49
Såhär såg man ut när man har varit hos frisören


image50
Här är mina älsklingar, söta som få

image51
Freya älskling

image52
Erik var ju med oxå!

image53
Så enormt vackra

image54
Välkomsdrinkar och mingel!
haha, rebecka!

image55
Här sitter Sanna och man själv

image56
Mega vacker!

image57
Me in the sun

image58
Solen var ju underbar

image59
Gustav the gangster

image60
Vacker, vacker, vacker, vacker

image61
Min Frisyr

image62
Yeay, partey

image63
Den här bilden får avsluta bilderna, Efter det här gick jag ner till badet och hade det mycket trevligt!
Tack för en härlig kväll


Kommentarer
Postat av: Marie

din klänning är underbar! var har du köpt den? har funderat och varit sååå nära att köpa en sån.

2008-06-01 @ 12:16:47
URL: http://magdansberoende.blogg.se
Postat av: Anna

åhh va fin du va!! jättefinklännig och helt otroligt vacker i håret! och du det va inte bara solen som va underbar, utan du va ju helt underbar!

2008-06-01 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0