Vilken dag är det idag?

Nu är det såhär härligt, jag vet inte vilken dag det är. Det betyder att jag ibland har fullbokade dagar och ibland inte, jag bestämmer liksom nästan själv vad jag ska göra om dagarna. Äh skitsamma, ni förstår nog endå inte. det är iaf så jävla skönt!
Jag har inte haft tid att blogga sen Grönan men jag kan sammanfatta allting:
Det var så jävla roligt! men för lite tid... Som alltid!
Man blir som ett barn igen på nöjesparker, jag älskar det verkligen!
Freya, Elin, och Linn tvingade med mig upp i Fritt Fall. Jag har sån jävla höjdskräck, Rebecka stog över men jag tänkte att det kunde vell inte vara så farligt, liksom hur fort går det inte? Jag har ju åkt Fritt Fall tidigare och lovat mig själv att jag Aldrig ska åka den igen. Men jag liksom kände mig tvungen att åka så.
Jag åker aldrig den igen, nu menar jag det verkligen. Jag trodde jag skulle börja gråta där uppe. Jag fick panik, skrek och trodde jag skulle dö, fyfan va hemskt det var!
Men jag blev snabbt på glatt humör sen igen när det blev att åka EXTREME! Det är seriöst den roligaste (nästan) på hela grönan! fyfan vad jag älskar den
Men alltså okej, nu ska jag inte skriva så mycket mer om grönan (bara att det var fruktansvärt varmt, egentligen ska man ju inte klaga men jaja)

Idag har jag vart hos Marie och Sara, mycket mycket mycket mycket roligt! <3
Badade i deras pool i 1½ timme, efter det var man en gammal skrynklig bebis. haha
men det var riktigt roligt så jag hoppas att vi gör om det snart!

Nu ska vi vell snart träffas alla tjejer och ha våran vinfest! ska bli skoj
Hörs senare kanske, ha en bra kväll!
Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

välkommen åter :)

2008-06-07 @ 22:18:37
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0