Söndag va?

Midsommar dagen igår..
Vad ska jag säga?
det jag fick göra, vara sådär halvnykter och ha koll /bära runt på en. Det var lite småkul faktiskt, men ja!
Finns inte så mycket mer att säga

Du förstår endå inte, och jag vågar inte

Nu sitter jag här och funderar på att gå upp och äta frukost, men mina ben orkar inte bära hela mig, det är faktiskt bara 3 kilo kvar att gå upp till samma vikt som när jag var 13, bra va?  Jag väger mindre nu är som 13:åring.. har jag gjort ett tag men, gick ner 7 kilo när skolan började igen efter ett sommarlov, vetni varför? därför när skolan började hade jag inte tid att äta, så jag gick ner, har fortfarande inte kommit upp till samma vikt som jag hade tidigare, sjukt va?

Men aja, nyss ringde Rebecka och freya, vi ska ner till mitt älskade bad.
Dags att göra sig iordning!
Ha en bra dag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0