Sommarlov snart?

jag börjar känna att sommarlovet är här snart, helt underbart! jag känner ingen press till skolan någonting, så jävla skönt! det är ju det här man har väntat på i ett helt jävla år
Om 12 dagar åker vi till österike, ska vara där i en vecka. Vi åker Fredagen den 13 underbart känner jag bara! Vi ska sola, bada, kolla på fotbollsmatcher och vara med folket på den svenska campingen i Österike! hur många snygga svenska killar med snygg kropp kommer det inte att vara där då liksom? nicenicenice. Nejmen det ska faktiskt bli riktigt roligt! Fast att åka på fredagen den 13 känns inte helt Okej.

image64
Det har inte gjorts så mycket idag, har mest varit en helt vanlig dag. Gick upp sent, kollade på film och sen åkte jag ner till Freya och gjorde lite på Estlandvideon. Efter det så åkte jag till Lyssnarängen och träffade spirits folk, Ja. Det var vell Trevligt antar jag! Nu är jag hemma och jag funderar på att dra härifrån och ner till freya, pallar seriöst inte att vara hemma med två st människor från helvetet. Så jag tror jag drar ner till freya snart

Om jag inte lyckas övertala mamma och pappa att jag ska få en tungpiercing i sommar så gör jag en piercing i läppen istället själv. Det är dom alternativen dom har, Antingen tungpiercing eller en i läppen som jag gör själv! jag kommer bli straffad, men det får jag ta. för jag ska ha en eller flera piercingar, så är det bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0