Snoken smyger runt hörnet

Ormar är fan det värsta jag vet,
och vetni vad jag har åkat ut för?
Idag när jag skulle till Skolan, jag körde moppe som vanligt, jag åker den vanliga vägen. Jag hann åka några meter, sedan såg jag en orm på vägen, ja fick en chock och började att gasa på ännu mer. Jag körde över den, kollade bakom mig för att se vart den tog vägen, Då låg den där och bara slingrade sig  (jag ryyyyyyser kan jag säga) körde vidare med en chock och min mun var öppen tills jag var i skolan, Då började jag att skaka, mina händer skakade. Jag har sån himla ormskräck så det finns inte,
Och nu, Jag såg en orm här utanför nyss, antagligen samma orm. Lika stor, lika ful, lika lång, lika äcklig!
Jag började gråta och trodde att ormen förföljde mig (töntigt jag vet, men har man ormskräck så har man)  Grannen kom och han kastade ut den i skogen.
Just nu vågar jag inte gå ut
rädd för att den ska ligga där igen, bredvid moppen och vänta på att få sin hämnd (haha, nästan så man kan skratta åt det faktiskt, att jag är så töntig) men det är det jag är så jävla rädd för nu, att få möta flera ormar, Jag är så jävla skraj nu!
jag kommer definitivt drömma mardrömmar inatt.
fan, dö ut ormjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0