Pyssla i 9:an?

Jag pallar inte skiten i skolan, fick nyss reda på att Anna-Karin (vår svenska lärare) inte kan komma på vår lektion imorrn, så vi ska få en vikarie istället och på lektionen ska vi pyssla.... Pyssla? snälla, det gjorde man i 3:an. Åh, varför ska man inte kunna ställa in en lektion istället? så får alla en härlig sovmorgon! varför ska vi gå tidigt till skolan för att pyssla? alltså, vi gör verkligen ingenting nu på lektionerna. Idag på Matten så sa vår lärare att vi fick göra vad vi ville, han delade ut kortlekar och där satt vi och spelade kort i en timme. Samma sak på idrotten, hon sa att vi fick göra vad vi ville, Varför kan vi inte bara sluta skolan tidigare? varför måste vi dra ut på skiten. Åh, skolan är ett helvete

Är hemma på lunch nu, ska vell åka tillbaka om någon timme. Den timmen som är kvar nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Antagligen sitta vid datorn men jaja.  och jag längtar verkligen inte till träningen ikväll, jag pallar inte. Jag har fan ingen lust att gå dit

image57
Jag saknar min balfrisyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0