Midsommar

Så var det midsommar
och jag kan inte förstå att tiden har gått så jävla fort, det var ju nyss För jävliga hårda träningar innan Sm i borås?
vart har dagarna tagit vägen egentligen

På tisdag blir det peace&love, jag lääängtar som fan nu! jag har egentligen inte fattat hur många bra band jag egentligen ska se! oh va roligt det ska bli

Jag vaknade halv 1 och ville fortsätta sova, men datorn lockade ju
Så jag tog datorn och låg kvar i sängen och halvsov. Kom på kl 2 att jag var lite hungrig, gick upp och satte mig och åt en helvetes bra frukost! mhm
Och nu sitter jag här igen, Vi ska åka till Stefan och Jenny om en timme, sen drar jag hem och är ensam hemma, Partey blir det!
Så ja, måste gå och göra mig iordning
Ha en bra midsommar!
puss


Blir det fint väder idag?

Kommentarer
Postat av: Marie

glad midsommar!

2008-06-21 @ 12:54:40
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0