Lycka till nu Josefine!

Nu får jag hoppas att den härliga lyckan kommer snart, dagarna bara går som ingenting

Fick höra igår om Josefines planer i barcelona, jag kan bara säga att du har en jävla tur tjejen, och rätt kontakter!
Sabba inte det här nu, jag vill att han ska ringa mig, (ta med dig en bild på mig oxå, så att han inte tror att han pratar med typ en padda) Men nu ska jag inte begära för mycket,  och du ska veta att jag tänker på dig! lycka till tjejen, du förtjänar det här! Vilken lycka alltså

Jag försöker ringa Rebecka, men hon verkar inte vilja prata med mig. Tänkte fråga om hon att tid att gå ut och fota tillsammans med mig! hon är sån härlig människa den där bruden, en underbar fotograf oxå!
Men hon verkar inte ha tid, haha
Så jag får vell gå ut och fota själv, jag har ju en underbar kamera nu ja. Skitbra!

På fredag ska det blir roligt, Gröna Lund på dagen (synd att det inte blev Liseberg, hade vart fan så mycket roligare) Men iaf, sen när vi kommer hem så ska vi ha Vinparty i våra tält någonstans! Det ska bli mycket roligt! med en massa trevligt umgänge! haha

Nu ska jag vell fixa lite sen gå ut, det är ju så jävla fint väder!
Ha en bra eftermiddag/kväll


Kommentarer
Postat av: Anna

våran bal är på tisdag om en vecka=)!

tack va snällt att du tyckte det!

2008-06-03 @ 18:01:50
Postat av: Freja!

alltså jag tycker nästan vi borde ha vårat vuxna vinparty på lördagen... eftersom när vi kommer hem från grönan kommer vi ju vara döda!

2008-06-03 @ 18:10:54
URL: http://heja-freja.blogspot.com
Postat av: Anonym

TACK gumman!

2008-06-03 @ 22:15:32
Postat av: Josefine

Okej, typ inget av det jag skrev kom med så jag skriver igen!
TACK gumman! Jag ska göra allt jag kan för att du ska få prata med Bill. Det är de minsta jag kan göra. Och jag ska ta på Toms händer sååå mycket!! Haha

2008-06-03 @ 22:42:39
URL: http://RedengoesBarcelona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0