Jag har gått ut 9:an

Blandade känslor
jag fattar verkligen inte, dom kompisar jag har, hur ofta kommer jag att träffa dom igen? jag har träningar och dom har sina egna. För vissa har det varit att det enda stället man träffades på var i skolan, och nu går man inte med dom personerna längre. Jag är inte så jävla positiv nu men, hur fan ska jag kunna få träffa dom jag har umgåtts med i... Ja, Elin har jag känt sen i 4:an, och freya har jag gått på samma dagis med och sen samma klass. Rebecka och Louise lärde jag känna i 6:an början 7:an. Louise ska flytta... hon kommer hem på helgerna. men hur mycket kommer vi att kunna träffas då? hon har träningar och jag likaså.

Det här kan ju lika gärna räknas som mitt sista sommarlov med mina högstadievänner
jag är negativ, men det känns som det. Jag vill verkligen inte, fan!
den här kvällen har blivit tårfylld, gråten jag har i mina ögon sipprar ut hela tiden.
det är riktigt jävla skönt att slippa skitskolan, men endå
det var där man hade sina vänner, dom man umgicks mest med
(fan, nu pratar jag om dom som om dom var historia redan, nej sluta)

nu ska jag iväg och gråta ut allting så jag inte gråter så mycket ikväll vid badet.
Ha en bra kväll!

Jag har gått ut 9:an
nästa gång jag går i en skola, då är det med nya klasskamrater och nya lärare och en helt ny skola
hur fan kommer det här sluta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du detta är bara nian, vet att det känns tufft men det kommer gå över ganska snabbt så fort du börjar gymnasiet.. men när du går ut gymnasiet, då kommer det vara såå mycket värre. Det var det för mig iallfall :) men håll uuut du hittar nya vänner ^^

2008-07-08 @ 00:35:30
URL: http://shireenstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0