I´m back

Oh herregud vilken resa
Det är så mycket som jag varit med om så jag tror inte jag orkar ta alltihop
För det första så har jag längtat hem hela tiden (Jag vet, hem till björklinge, vem fan vill det liksom? jag måste vara sjuk)
Jag har kollat på 2 av sveriges matcher där nere, jag har fått flera dejter, haha. Jag har vart i Italien och Tyskland. Bott på lyxhotell (vi är bortskämda i den här familjen, jag vill åka hem när vi bor på lyxhotell, det här börjar nästan bli konstigt)
Jag har varit på den svenska campingen mycket, träffat snygga svenska killar (älskar svenska killar),
Träffat DOGGE/ doggelito på campingen
Pappa gick fram till honom och sa ett skämt, han började genast asgarva, så då var det fritt fram för mig. Sen när han åkte iväg så vinkade han till bara mig och pappa, haha. De andra på campingen stog bakom och bara stirra, det roliga var att de andra hade försökt att prata med honom och liksom aoutograf och sånt, men han ville inte. Men eftersom pappa kom in med en snygg kommentar så blev vi genast godkända, lite respekt va? haha

Nejmen alltså ni kan ju fatta hur mycket som har hänt, liksom 3 länder på 6 dagar. Faktiskt så var det riktigt roligt, och österrike är så helvetes fint, det går inte att förklara, och inte visa på kort heller, men det är så jävla vackert! verkligen!
På tisdag åker jag iväg igen.. upp till borlänge, Peace&love ffs!
alltså fyfan, jag vill vara hemma
Pappa erbjuder mig en resa till Albanien för att kolla på fotboll och sånt, vad tycker ni? ska jag följa med?
Jag vet inte om jag orkar, men men, får se!
Nu ska jag nog ta och sova lite i min underbara säng, ni kan nog inte förstå hur mycket jag har saknat den!!
Puss å godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0