Hej

Uppdaterar från Borlänge!
Det här är helt sjukt, igår var fan den bästa dagen
Jag såg Millencolin Live för första gången vilket var sjukt underbart! och desutom, Josefine ringde mig... Hon är ju i Barcelona och ska se/träffa th. Hon ringde mig iaf under konserten, och jag fick höra In die nacht LIVE! jag satt där och grät medans jag hörde Bill sjunga och toms gitarr, fyfan va härligt! tack så jävla mycket.
Synd att jag bara inte fick se dom live oxå :) menmen, jag är supernöjd
I torsdags såg jag in flames oxå, åh underbart band! älskar dom. Såg fler band men jag orkar inte berätta om alla. Det är underbart här iaf!
Idag ska vi kolla på ett fåtal band, Bland annat Neverstore och lillasyster! Ska bli underbart. Jag längtar INTE hem.
Men imorrn åker vi, och ja...  jag vill inte, så jävla härliga människor här, fått hur många nya bekantelser som helst, skitkul verkligen! Jag tror ingen av oss vill hem. så jävla härligt att vara borta från sina föräldrar ett tag
Men, har man ett tåg att passa så

Nu måste jag gå och göra mig iordning, sjukt trött. Vi brukar komma hem ungefär 3 halv 4 på morgonen, sover lite och vaknar halv 1. Så, vi tar lite fel på dygnen ibland, när kl är 5 på kvällen så tror vi att det är kl 12 på dagen, härligt va? :) det är så det ska vara!
Hare bra och vi hörs när jag/vi kommer hem!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0