Dag-rutin

Nu, mina kära vänner ska Linnéa börja skärpa sig med sina matvanor och sluta upp med för mkt godis ätande, det syns för mkt på mina lår nu.
Så här har jag bestämt att jag ska göra varje dag!

1. Börja gå upp tidigare
2. Äta ordentlig frukost, (och inte pannkakor till frukost)
3. Ta sina kapslar och vitamin tabletter
4. börja äta lunch igen
5. ta nyttiga hårda mackor till mellanmål
6. ÄTA INGE GODIS FÖRRÄN PÅ KVÄLLEN, HELST INGET ALLS! (viktigaste punkten, som jag hoppas kommer att fungera)
7. försöka få mamma och pappa att göra iordning en aning nyttigare mat
8. Träna mina handleder varje kväll innan jag går och lägger mig
9. Börja stretcha igen så jag är vig tills cheerleadingen börjar igen
10. Börja gå ut och springa lite mer, gå på träningarna och så.



låter det här bra?
det värsta är att jag tror inte jag kommer att kunna hålla allt! , men jag hoppas på en liten förbättring! vi får se, men det måste ändras snart, mkt snart!

nu ska jag gå och lägga mig (jag vet, wow) såhär tidigt har jag inte gått och lagt mig sen skolan slutade.
Anledningen till att jag måste gå och lägga mig är att i natt kom jag hem ungefär kl 6 på morgonen och jag sov i ungefär 5 timmar. Och jag ska gå upp kl 6 imorrn, så I need to sova!
Godnatt!

Nej föresten, en bild först

Det här blev resultatet från när jag målade om i mitt rum!
vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anna (Ynkipynki)

Det låter as bra syrran, Jag håller på dig! <33

2008-07-27 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0