Tired and happy

Godmorgon!
shit vad min kropp inte vill gå upp idag! igår somnade jag med ett leende på läpparna, jag var så sjukt glad! jag har nog inte varit sådär glad och uppspelt på 2 år, så det var vell dags nu! Tycker fortfarade det här är sjukt och jag kan inte fatta att det har hänt. Imorse trodde jag att jag hade drömt alltihop, skulle inte förvåna mig överhuvetaget! men sen såg jag ju att Elin låg bredvid mig och att vi båda hade somnat i våra nya fina t-shirtar vi fick av kenza! Så, då drog leendet på läpparna upp igen.
Jag tror att måndagen den 7 juli blir min nya favorit dag! hände så mkt bra saker igår! (förutom att jag var dum nog att ta klackskor på mig och ha dom på mig hela dagen, något jag hade ont på kvällen!)
Men iaf, Tack en gång till Kenza för att vi fick följa med! det var verkligen skitkul!

Vad händer annars idag?
ärligt talat så har jag ingen aning, men det gör inget för det känns så jävla skönt!
Elin och jag ska vell kila upp och äta frukost snart. Det blev ju knappt någon middag igår så vi är lite hungriga!
riktigt roligt att antalet unika besökare har ökat med 100 st idag! :) 

nej nu ska vi gå och äta frukost
Hörs någon gång!
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har de läst vad kenza skrivit i din blogg?



"Det var jättekul att få träffa & prata med några bloggläsare. Ursöta tjejer som ville ta bilder tillsammans med mig."

2008-07-08 @ 11:11:34
Postat av: Anonym

Har de läst vad kenza skrivit i sin blogg?



"Det var jättekul att få träffa & prata med några bloggläsare. Ursöta tjejer som ville ta bilder tillsammans med mig."

2008-07-08 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0