the fucking sun is gone

shit, hittade typ världens roligaste blogg nyss, haha!
viken jävla skön kille, har suttit och sträckläst hans blogg nu i 2 timmar! riktigt roligt


är det bara jag eller känns det som om sommarloven börjar bli kortare och man njuter inte lika mkt av sommaren längre, Solen finns liksom inte där! Vart har den tagit vägen och vart fan är lyckan...?
om några veckor börjar jag gymnasiet. Och jag har inte ens bestämt mig vilket gymnasium jag ska gå, vadå att det här känns sjukt, jag har ingen skola, jag har ingen klass eller klasskompisar
känns så wierd alltihop
(Ville bara säga det..)

jag vill ha en ny fotodag! <3
det är då jag är som gladast, framför kameran.





ge mig det va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0