Onsdag

Hej
jag har haft fullt upp (eller inte)
men vi säger så, för det låter mkt bättre än att jag har dissat bloggen

Just nu är jag hungrig och trött och förbannad för att jag ser usch ut
har inte fixat mig på 3 dagar och det känns ... konstigt, att jag har varit utan smink och inte fixat mig på så länge, det var det länge sen jag gjorde.
Men nu har verkligen solen kommit fram igen, och egentligen borde jag vara nere och sola vid mitt bad med mina vänner, men inga är hemma, eller jo. Men hon som är hemma, hon jobbar hela dagarna. Typiskt, jag vet! åh, sommarlovet känns inte som ett sommarlov längre. Jag vill ha den som den var för 2 år sen, Man visste redan var dagen skulle bestå av, Göra iordning lunch och fika och sätta på sig bikini och packa för att sedan vara en heldag nere vid min brygga! Det var så grymt jävla härligt.
För att vara ärlig nu, så har det inte varit så en endaste gång på det här sommarlovet. Och det är så jävla trist, åh.. och snart börjar skolan igen, en ny skola, ett gymnasium som jag inte ens vet vilken linje eller skola jag ska gå på, kul, verkligen!

nu ska jag sluta deppa och äta istället, för nu kurrar min mage rejält!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: FREEEEEEEJA

ah gora i ordning lunch och dra till ditt bad var sa javla underbart. jag borjar nastan grata!

2008-07-30 @ 19:06:59
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0