Onsdag

Hej
imorse kom min kära syster in till mig och sa att jag måste gå upp nu! (klockan var 11.20)
jag tänkte, va i helvete..? kl är inte alls mycket, jag kan ligga kvar. Ja såklart gjorde jag det och somnade om och vaknade en gång till av att johanna kom inspringandes och skrek:
"Linnnnnneeeeea, Våra bästa år har börjat!?"
då kollade jag på kl och den var 13.00, fan..
Igår hade jag bestämt mig att jag skulle gå upp tidigt för att jobba lite. Men ja, haha. Det fungerade inte riktigt som jag hade tänkt mig, det brukar det ioförsig inte göra men men.

Visst är hon bra söt endå min syster?

Jag gick upp och åt sen blev den en varm och skön dusch!
Mamma ringde och sa att vi skulle träffas vid målar affären (vet ej vad den heter..) om ungefär en timme. 
Jag ska måla om i mitt rum, så jag behöver förslag vad jag ska ha för fler färger i mitt rum förutom Svart? för det ska jag ha på en vägg iaf!
vi köpte en burk svart färg och nu ska vi testa lite. Det är kommer bli asbra, det måste det bli, jag längtar så!
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv,
ni få hade så bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0