Ny dag, igen?

fan, dagarna går så jävla snabbt, förstår inte vart dom tar vägen

Idag har jag inte gjort så mycket, elin och jag skulle egentligen åka till västerås och kolla lite där, men det blev det inte. Jag var för lat!
Istället så var jag ute och solade och gjorde ungefär ingenting, jag skulle egentligen ha jobbat lite, men som vanligt så skjuter jag upp det! någon som känner igen sig?

snart ska jag vell gå och göra lite nyttigt, kanske blir av att jag träffar cassi ikväll, får se!
hade gött!


det märks att sommaren ha kommit
bullen på magen växer och jag orkar inte sminka mig
på bilden är jag utan smink och ser fullkomligt skabb ut,
men jag är glad endå

Kommentarer
Postat av: Gustav

Skit snygg ändå ;)

2008-07-05 @ 03:50:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0