"jiddra inte med zohan"

var nyss på bio med mina ungar! filmen var enormt bra! rekomenderar den verkligen!

är det någon mer än jag som tycker att sommarlovet är lte segt? det händer liksom ingenting..
dagarna bara går, jag sover mest bort dagarna. fan det är så jobbigt, man får ingenting gjort!
jag måste se till att gå och lägga mig tidagare oxå. Blir så sjukt trött på morgonen.

jag har bloggtorka, vet liksom inte vad jag ska skriva om..
jag kanske ska sluta, man kan endå inte skriva något privat i den, det är för många som kollar.
usch, nu är jag trött
godnatt så hörs vi kanske imorrn, om jag inte har slutat!
Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

filmen va kul :)

2008-07-02 @ 10:29:44
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0