Ja, ni hade rätt

Jag och Elin var på bio med kenza och hennes vänner. 
Jag var en av dom som hade vunnit tävlingen! skruvat va?
(hur jävla många är det som vet vart jag skulle?, alltså... jaja. och palla vara anonym, haha)
Elin och jag åkte dit till Sthlm kl 1.. vi var väl förberedda! haha. Gick runt och kollade lite på stan, fick ont i fötterna, satt i en busskur i ungefär en timme och väntade!
sen gick vi till bion och då såg vi att kenza och hennes vänner hade kommit så ja, vi gick dit. Och jag var asnervös kan jag säga! 
Filmen, ja vad kan man säga om den? den var helt sjuk, men ja. Bra antar jag! :) komisk och halväcklig film.  
Skrattade ju åt den i slutet, helskruvat slut!

Sen så gick vi ut och jag ville ha ett kort på kenza och mig, såklart!
tog kortet, (som jag för övrigt såg helful ut på!)
 jag fick en kram och sen så gick vi!
Kenza kan jag bara säga att hon är en helskön brud! Det tvivlade jag endå inte på men.. hon är verkligen det! :) härlig tjej
Nu sitter jag och elin uppspelta över att vi ha fått träffat henne, asrolig kväll! tack ska du ha Kenza och tack Elin som ville följa med! haha
nu ska vi göra något annat!
godnatt.

Föresten, Elin och jag fick en Goodiebag i var oxå!
det innehöll:
En t-shirt, en film, nagelack och en klubba!
<3 ett stort tack till henne!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad va det för sorts tävling?

2008-07-08 @ 13:24:54
URL: http://famanda.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, vad ska man skriva om den...

man fick skriva en kommentar i ett inlägg på hennes blogg.(det var 900 st som hade kommenterar i det inlägget, att jag var en av dom som vann kan jag fortfarande inte fatta!) Och så fick man skriva sin e -mail oxå i inlägget! man kunde vinna att gå på förhandsvisning av en film som har premiär den 12 juli tror jag. och man fick träffa henne oxå! :) det var ungefär så...

2008-07-08 @ 13:45:24
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0