Schemat över veckan

Hej
tänkte berätta lite om vad som kommer att hända i veckan!
Imorgon (kl 7 på morgonen) åker vi till karlskoga och stannar till vid Boda borg! (mitt favoritställe :D)
Och sen så är vi där hela dagen och leker. Åker sedan längre ner söderut och stannar någonstans för att sova. Får se vart det blir! 
På Tisdag så blir det avfärd till GÖTEBORG Och sen när vi kommer dit så ska jag antagligen åka tll vårt goa hotel! Sen hoppas jag på att jag ska hämta upp fribiljetter hos Josefine. Tack ännu en gång! :)
Sen blir det vell inte så mycket
Ska på onsdagen gå på Liseberg med min förbannat älskade Anna! <3 (går inte att uttrycka mig hur glad jag är!)
så vi ska ha kul där sen återvända till vårt hotellrum.
På torsdagen hoppas jag att jag får träffa Ellia! (we are all dancing on ...) hon som skriver den. Underbar människa, ska bli jätteroligt att få träffa henne! som sagt, det finns underbart folk i göteborg, det är där man hittar alla! <3 haha

Sen kanske kanske, att jag åker ut till Annas sommarställe på ellös. Jag hoppas det men ja, vi får se helt enkelt. Ska träffa mina släktningar oxå såklart! har inte träffat dom på evigheter! så Det ska bli kul! 
sen blir det hemfärd någon gång i helgen! 

När jag kommer hem så kommer det inte vara någon hemma, Då har Elin dragit till Spanien och ska vara där i hela 2 veckor. Freya är i brighton och kommer inte hem förrän skolan börjar! 
så jag kommer bli ensam. Anna är i ellös i 1 vecka efter jag har kommit hem. 
Men jag antar att det kommer att ordna sig! 

nej, nu måste jag gå och packa! 
Ni får hade så jättebra medans jag är borta, för det ska iaf jag ha! 
"Göteborg i mitt hjärta..." 

Puss så hörs vi (!!)


Dagens
fyfan så jag älskar den här tröjan
den hänger med till göteborg!

ihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0