Aj?

min bak gör riktigt ont nu. efter att ha kört moppe in till stan och tillbaka så har man riktigt ont, det har Elin med!
Trippen in till stan idag gjorde Elin och Jag för att jag skulle fixa min moppe, batteriet är lite knas. så jag åkte till lelles och fixade det. Sen så gick Elin och jag på stan en snabbis, Köpte såklart på rea ett par solglasögon (till!!, jag har 6 par nu...) de kostade bara 10 kr, så jag tog bara ett par! De är vell rätt så snygga!

Men nu sitter jag här igen på kvällen och kan inte bestämma mig ifall jag ska sova eller inte... Igår gick jag inte och la mig förrän kl 4 på morgonen. Mamma gick upp en timme senare. haha
anledningen till att jag satt uppe så sent/ tidigt? var att jag började prata med en trevlig tjej från linköping! riktigt gullig var hon! En cheerleader och gillar th, precis som jag! gött. Satt och snackade med henne i flera timmar, vi hade det jätteroligt. Snackade lite om cheervärlden och vilka tränare som är hemska osv, haha. det var mkt roligt! kul brud

Nej, jag tror att jag ska försöka bestämma mig om jag ska sova eller inte!
det kan ta sin lilla tid!
så jag antar.. Godnatt å dröm om mig
Puss


hade även en liten stund att vara ego, men kameran gillade inte mig idag

Kommentarer
Postat av: Marie

got natt!

2008-07-11 @ 14:38:09
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0