5-kamp och Elin

Hej igen efter uppehåll

Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag nu är för att jag har varit för, ja? vad ska man säga. Jag har skrivit för mkt på andra saker, jag hade inget att skriva i bloggen. Eftersom det är många som sitter och läser så får man inte skriva vad somhelst. Synd.
Så jag har istället skrivit av mig på word dokument och jag är just nu uppe i 10 sidor på några dagar bara. Det blir min lilla "privata blogg".
Bara så ni vet

Sitter just nu och försöker låta bli att dricka alltför mkt cider, mkt svårt måste jag säga. Det är så fruktansvärt gott!
Elin kommer snart hit och då ska vi ut och fota, nere vid sjön. kanske, Om jag är på bra humör så låter jag er se bilderna sen!
Nej nu ska jag gå och vinna den helvetes 5-kampen!
önska mig lycka till!
Puss

Föresten, någon som vet vart man kan campa och inte behöver vara 18 år för att få tillåtelse?

Dagens låt och dagens klädsel!

www.youtube.com/watch?v=XsC6u3lpLxg


och jag har stort hår igen *Lycklig*

Kommentarer
Postat av: Marie

jag vill se bilder :)

2008-07-19 @ 23:44:48
URL: http://magdansberoende.blogg.se/
Postat av: Anonym i blackhawks ^^

Jag har sett låten live! :P

2008-07-20 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0