She´s back from spain

Förlåt för mitt senaste inlägg, blev lite lulligt, men så går det när man är överlycklig :)

idag är det torsdag, lyckodagen den här veckan! för vet ni vad som händer idag? jo, Både Elin & Anna kommer hem idag! mina älsklingar ska ni veta. Kan inte beskriva lyckan. äntligen! Det var ju hela 2 veckor sen jag träffade dom..
Så JA!!
Elin är uppbokad idag att träffa, tillsammans med Rebecka & louise. Ska bli dö kul! synd barar att Freya är saknad i brighton och kommer inte hem förrän nästa vecka. Hon har nämligen varit borta i 4 veckor. Det är ju nästan olagligt?

men nu ska jag vell gå och äta frukost och sedan göra mig lite iordning inför mötet med Elin igen, haha. Gud vad jag storar upp det här, men 2 veckor är verkligen en lång tid! speciellt på sommarlovet. Sen ska jag jobba jobba jobba jobba, för det ser inte ut att bli fint väder? nej, solen har vell oxå tagit sommarlov
Nej, nu måste jag verkligen gå
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

måste träffa er tjejer snart! <3

2008-08-08 @ 12:42:14
URL: http://famanda.blogg.se/
Postat av: Elin

Självklart så är jag tillbaks nu!

Frågan är bara hur länge du kommer att stå ut med mej när jag är så duktig på att väcker dig på mornarna :P

2008-08-11 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0