Fotosession

Jag är dålig på att blogga, jag vet.
Men tiden har liksom inte funnits där, inte orken heller. Så, i gengäld så får ni en massa bilder som Rebecka och jag har fotat i lördags natt och Söndag kväll!
och bara för att informera er, Rebecka är en enormt bra fotograf. Det är hon!
TACK för att du ville göra det här med mig en gång till.
well, here we go   (varning för många bilder)


"spökkvällen" Linnea


"spökkvällen" Linnea


"spökkvällen" Linnea


"spökkvällen" Linnea


"spökkvällen" Linnea


"spökkvällen" Linnea


Där var slutet på första kvällen, vi hade tur som ens fick någon bra bild, det var alldeles för mörkt.
vad tycker ni ?

och nu över till andra fotodagen. Den här gången var det lite Miss USA som har gått vilse... haha. Vet inte hur jag ska förklara temat, men något i den stilen. (på vissa bilder alltså, de första)
here we go


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea


Linnea

Och nu över till "De oseriösa bilderna" som Rebecka kallar det!
enjoy


haha, Rebecka å Linnea


Rebecka :)


Rebecka :) vår framtida fotograf


Rebecka snygging :)


haha,


Rebecka, hon är min


Den här bilden får avsluta våra dagar, det var jättetrevligt ska du veta! TACK
vad tycker ni?

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna (Ynkipynki)

I LIKE IT! <3

2008-08-04 @ 11:06:28
Postat av: Marie

fina bilder!!!!

2008-08-04 @ 16:20:05
URL: http://magdansberoende.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha, vi lyckades bra <3

2008-08-04 @ 17:09:50
Postat av: Stephanie

svar: Ärligt? Haha fan vad kul! Nej jag bor inte där, har landställe där :) hihi. Och guuuud vad fina bilder ;o är du modell? Hur lång är du? Adda min msn så kan vi prata vidare, [email protected]

Ha det så bra!

2008-08-05 @ 12:30:15
URL: http://stephaniemuster.webblogg.se/
Postat av: linn

aahhhhwwwwwwww, ni är för snygga! fotosession låter så roliiiigt :) och du blir ju bara bäst på bild och Rebecka är fantastiskt på att fortgrafera. Gud ja. pussaar!

2008-08-22 @ 22:26:45
URL: http://godnattdinosaurie.blogspot.com
Postat av: amanda

fin fina bilder där! :D

2008-09-09 @ 15:19:52
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0