30 timmars cheerleading

Hej
Jag har sån träningsverk i helakroppen, Det är till och med jobbigt att skriva? då är det illa om man har träningsvärk så det går ut till fingertopparna. Inte bra! Men Cheercampet var iaf svinkul. Ni som inte var där missade något, definitivt! Det var faktiskt riktigt lärorikt och jobbigt och plågsamt, men väldigt roligt!  Nästa år som senior känner jag på mig att det kommer bli asbra! är peppad till tusen!  Jag kände redan när vi hade lämnat campet och började åka därifrån till min kusin Lilly som fyllde 4 år, att jag saknade att träna. Det hade gått några minuter efter jag satt mig i bilen och fattat att campet var slut. Vad fan, Nu vill jag bara plågas mera och träna och träna och träna. Även fast mina armar och händer är fulla med blåmärken och min ena handled sitter för tillfället fel så vill jag tillbaka, är inte det lite sjukt? när man har tränat i 30 timmar på en helg... lite kanske. Men om jag säger såhär så Älskar jag cheerleading. och jag insåg denna helg hur jävla mkt jag hade saknat det under sommaren! Jag älskar cheerleading och jag älskar mitt nya lag! <3

Så, nu har jag skrivit av mig lite om det, kände att jag var skyldiga er det efter bloggtorkan!
Imorrn så ska jag till Sigtuna med Anna, vi ska träffa på Ludde och åka ut med hans båt. Så Dagen, kvällen, natten och morgonen tillbringas där :) Ska bli trevligt!

Några av våra tränare från USA. De var grymma!


Sen ett lite Ego pic. Så, nu är vi kvitt!

Nej nu ska jag gå och träna upp mina handleder, de måste vara friska tills terminen börjar! yeah
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: Tack sååååå mycket!

2008-08-20 @ 10:41:28
URL: http://stephaniemuster.webblogg.se/
Postat av: Bea

gu va kul det ser ut ! :)

2008-09-08 @ 16:52:22
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag bor också i gbg men aldrig hört om någon Ceerleading! :O Finns det? Jag som alltid velat börja, eller titta på det i alla fall...

Avis!

2008-09-16 @ 07:28:22
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0