varm säng, nu!

Okej, jag har faktiskt inte hunnit med att bloggat idag. Jag har vart borta hela tiden.
Jag vaknade av att mamma skrek åt mig, jag vet fortfarande inte varför men hon skrek iaf. Gick upp, hade ont överallt och var tröttare än någonsin, fast jag hade sovit i 12 timmar. Sömnbrist ja!
Hoppade i badet och freya ringde, Hon och rebecka skulle komma till mig, När dom hade kommit hit så gjorde vi i princip ingenting, spelade lite kort, kollade lite på filmer...
Skulle till Tobias sen och fira hans 20 års dag, yey. Nu har han erbjudit sig att han kan köpa ut åt mig! härligt
Elin följde också med, och ja. dumma som vi var så åkte vi moppe dit. tar ungefär en haltimme att åka. Gissa om vi frös, usch det var hemskt!
så nu är jag hemma, pappa har gjort iordning choklad till mig, varm choklad! ahh.
Gotta go,
Puss.

Kommentarer
Postat av: Ewie

du får lägga dig :P sömnbrist är inte bra =)

2008-04-12 @ 23:54:10
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0