upptagna dag.

Idag har jag vart på våruppvisning, det gick... ja alltså jag tyckte faktiskt att det gick bra, men det gjorde inte vissa andra. det var så jävla jobbigt iaf. uppträdde 4 program, och man är helt slut efter ett program, det är så jävla jobbigt, LOVAR! och det är sjuuukt svårt oxå. Men Sm ska gå bra, nu jävlar!
Cheerdancen gick SKITBRA! såg nyss på inspelningen och det gick så mycket bättre än vad jag trodde, fyfan va bra det var! ÅHH. roligt var det också.
Resten av kvällen ska jag spendera till att plugga So och gråta.
Det blir ingen valborg för mig, jag ska tydligen träna istället. och den träningen får jag inte missa, för det är sista träningen innan Sm, så no alkohol för mig. och ingen helium heller. Fucking shit
ska äta nu, chiao

image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0