sugen?

alltså åh,haha. kan man inte bara stänga av sina tankar, jag vill inte bli horny i skolan? Endast Freya vet vem och vad jag tänker på. Det är ju igentligen såklart fullständigt normalt, men jag känner mig endå dum i huvet. haha! I´m a baby and horny.  Och Marias moppe gör det fan inte bättre, hahaha! din moppe är värsta vibratorn.
Men normalt inlägg. aja, inte så många som läser antar jag. (hoppas jag?)


åh, snart måste jag in till stan, jag är stressad. Känner av suget men jag ska motstå! duktig som jag är. Hur länge det kommer att hålla, jadu. Inte länge!  (det här kan föresten misstolkas, för att klargöra det här så har det första jag skrev, ingenting att göra med det här!, haha)


gotta go, chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0