sovmorgon!

SÅ skönt det är med sovmorgon, men såklart, jag kunde inte sova igår. såklart! jag får aldrig sova ut".
det är typ 35 dagar kvar nu till sommarlovet, så det är bäst att man pallar alla lektionen den sista tiden i den här skolan, ensålänge vet jag inte om jag kommer sakna den eller inte. men Sommarlovet kommer jag iaf att ÄLSKA!

För då ska jag göra:

- åka på moppeutflykt någonstans, vi vet inte vart. något förslag?

- Gå på peace & love

- åka till göteborg 2 gånger  (gå på liseberg, som man aldrig tröttnar på)

- åka till österike
- åka till Slovenien maybe?
- maybe Albanien
- Och tror att det blir Egypten som utlandsresa med sol och bad i år.
- Vara i stugan i år igen
- Och så ska jag jobba.

- sooooola gärnet och bada och äta glass!


nejmen nu längtar jag ju som fan! mitt sommarlov kommer inte bli ett riktigt sommarlov, det kommer bli ett upptaget sommarlov. hm, och jag som inte gillar att vara borta!
jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning.
chiao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0