Solen är på topp

ja, vad kan man säga, vädret här är underbart. Jag kan inte ens gå i jeans och linne utan att total svettas, funderar på vad jag ska ha på mig på vägen in till cheerleadingen, inte vanliga träningskläder, det är för varmt. Hmm
Jag och några till gick på lunchen hem till mig och hämtade pengar och sen gick vi till affärn i bara linne  (ihhhh), Och så köpte vi glass och satte oss mot solen, alltså det var härligt! det var bara jordgubbar som fattades.
annars så har dagen vart fullspeckad med lektioner, och jag har nog aldrig längtat så mycket till sommarlovet som nu. då får jag äntligen min sömn! nicenicenice.
Åh, träning inomhus i det här vädret känns ju endå lite jobbigt.. Vi får träna utomhus tack! :D
 men det ska nog gå bra!

Och jag har köpt min Peace&love biljett!    LYCKLIG!
Fatta, jag får se In Flames och Millencolin och Neverstore och Adam Tensta och Hardcore superstar och Lillasyster och Mando diao och fan så många fler, åh va kul!
längtar längtar längtar längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0