söker agenturer?

Visst har freya gjort min blogg fin? Blinkblink*
Det var trevligt hemma hos henne. haha, juste, precis när vi hade börjat med designen, då blev det strömavbrott i hela björklinge, haha. kul liksom. Freyas min var oslagbar, hon stirrade in i datorn och sa: Vad i helvete...!  haha, hon såg så jävla rolig ut.
 Så vi var utan el ungefär i 10 min, och jag lovar, man är såå beroende av el. Tillslut så satte oss freya och jag och spelade kort medans det var strömavbrott. Pretty kul, men vi hann bara spela lite innan strömmen kom tillbaks.
Vi fortsatte med designen och vi hann inte bli klara förrän jag var tvungen att köra hem och äta. så vi hann inte äta bullar och kolla på scrubs, SAD*
men någon annan gång?´
Jag är fortfarande lite depp för att det var fullt för att vara hårmodell. Ville ju så gärna!
Någon som vet vart man kan få tag i agenturer som man kan be om att få bli provfotad eller skicka in bilder? Nu måste man satsa ifall man vill något. lägg gärna en kommentar om nån vet nåt.


Snart ska jag träffa Maria, undrar om hon hittar ut hit till bjk, haha. Sen ska vi ut på byn och köra. Sköj

får se hur kvällen slutar, är redan trött.

men puss
.image6


Kommentarer
Postat av: Jennie

stockholmsgruppen.se
mikas.se
finns måånga fler men orkar inte rabbla upp alla ;)

2008-04-15 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0