snö i April, sköj

Jag hatar vädret.
Jag hatar snö, och det gör mig ännu deppigare. fan!
Idag har det inte vart så positivt, 1 hysteriskt gråtande anfall sen tårar kom det lite då och då. 
Jag måste se till att göra något roligt i helgen, men juste. det går ju inte, träningarna är ju ivägen! jag lever i ett fängelse. Helvete

jag hoppas verkligen att Johanna och Madde kommer till uppsala den sista april, fyfan va roligt att träffa dom liksom. Får hoppas att det går, för det skulle verkligen vara askul!
Sista april i Uppsala får man ju liksom inte missa, det är ju:
Forsränning, marknader, karuseller, em massa GODIS, helium ballonger som är asroliga att suga i sig!
men ja, Uppsala är den enda i hela sverige som firar det här på riktigt. Så man lär ju träffa folk där! JÄTTEKUL!
Johanna och madde, snälla kom dit? <3 Jag vill träffa er i verkligheten!

Jag måste gå och lägga mig nu, och det ska jag faktiskt göra, om inte någon Johanna eller madde loggar in, då stannar jag kvar!
Hare bra!
CHIAO
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0