Skit

Creative Zone var fullbokat med hårmodeller, jag var för sent ute. Helvete

MEN! Jag har planerat såhär, jag ska åka in till stan någon gång, gå in på creative zone och be någon kolla på mitt hår, och se vad som dom tycker jag skulle passa bra i och sådär, dom får göra vad dom vill då, färga mig hur dom vill. I like, jag vill ha ny frilla. YEY. och sen iaf, så bokar jag tid senare på dagen (eller direkt, beror ju på om dom har tid eller inte) medans jag väntar på min tid så går jag på stan och lyxar mig. sen går jag dit och får värsta makeover. Fyfan va kul! Jag längtar redan.
Jag älskar det här.

Nu ska jag ner till freya, fixa min blogg och kolla på scrubs och äta bullar! MHM

Kommentarer
Postat av: Freja!

wie! det blev ju inte mycket bullar eller scrubs. men en finare blogg. hehe

2008-04-11 @ 18:59:25
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Plats för mina fina ord:

Trackback
RSS 2.0